YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA ZAMAN ÇİZELGEMİZ (HELP AND SOLIDARITY TIME SCHEDULE)
(Linke tıkladığınızda kapılardan sırasıyla giriniz.)
(When you click the link, enter through the doors respectively.)
Yardımlaşma ve Dayanışma üzerine üç farklı etkinlik yürüttük.
1- Öğrencilerim bulunduğumuz şehirde bir kırtasiyeye mektup yazarak proje için ihtiyaç duydukları materyal listesi yaptılar. Mektuplarını ilettim ve aynı gün listedekinden çok daha fazla ve çeşitli materyalleri okulumuza getirdiler.
2- Öğrencilerimle değerimiz üzerine konuştuk ve "Biz ne yapabiliriz?" sorusunu sordum. Ayraç yapmak istediler. Ellerindeki tüm materyalleri değerlendirerek ayraçlar hazırladılar. Mardin Artuklu Yaylacık İlkokulu müdürüne, onlar adına teslim ettim.
3- Proje ortağı okullarımıza, projemizi temsil eden bir hatıra hazırlamak istedim. Öğrencilerimin seçtiği kalp şeklindeki magnetlerimizi proje ortaklarımıza ulaştırdık.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
We conducted three different activities on Assistance and Solidarity.
1- My students wrote a letter to a stationery in our city and made a list of materials they needed for the project. I forwarded their letters and they brought more and more diverse materials to our school that same day.
2- We talked about our values with my students and "What can we do?" I asked the question. They wanted to make a brace. They prepared braces by evaluating all the materials they had. I handed it over to the principal of Mardin Artuklu Yaylacık Primary School on their behalf.
3- I wanted to prepare a memory for our partner schools, representing our project. We delivered our heart shaped magnets chosen by my students to our project partners.

No comments:
Post a Comment